Metro Cash&Carry a semnat un parteneriat strategic cu Google – preluare


Aflam din Capital un fapt inedit pe piata de retail din Romania: un parteneriat Google- Metro.

Acest nou parteneriat strategic are drept obiectiv recompensarea clienţilor Metro prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienţilor revânăzători care se înregistrează online în Metro Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.

Restul la articolul din link.

Anunțuri

Despre Ovidiu

Un (in)formator de opinie https://consumatinromania.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Retail și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune-ti părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s