In papuci


Dupa ce acum cateva posturi prezentam un articol despre extindrea pe internet a marilor retaileri din Romania, un articol din Capital ne vorbeste despre extinderea lor mai aproape de consumator, prin magazine de proximitate.

Cica moda asta se trage de la o idee a lui Patriciu, pasionat de mersul in papuci de casa la magazin, usor falimentata intre timp:

Aventura de afaceri pe care o pornim acum are scopul de a distruge retailul modern”, a repetat de mai multe ori Dinu Patriciu, în octombrie 2010, cu ocazia lansării magazinelor de proximitate Mic.ro. „Vrem ca oamenii să meargă mai rar la hipermarketuri și să vină în papuci la magazinele din colțul blocului“, sublinia el atunci. Ambiţia omului de afaceri era să reînvie buticurile postrevoluţionare, înlocuite treptat de super- şi hipermarketuri – care de la jumătatea anilor ’90 încoace au luat peste 50% din piaţa bunurilor de larg consum -, şi să împânzească ţara cu 2.000 de magazine Mic.ro până la sfârşitul lui 2011.

Niste cifre despre micii perdanti:

6.000 de magazine de comerţ tradiţi­o­nal s-au închis în ultimii cinci ani. Au mai rămas 70.000 de magazine de bloc şi alimentare

De asemenea, aflam ca vom cumpara bine:

26 mld. euro este valoarea estimată să ajungă retailul, până în 2020, adică un plus de aproape două treimi faţă de cele 16 mld. de acum.

Anunțuri

Despre Ovidiu

Un (in)formator de opinie https://consumatinromania.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Retail și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune-ti părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s