Dati cate unul s-ajunga la toata lumea revine


Am scris recent un post cu numele „Dati cate unul s-ajunga la toata lumea”, dar iata ca la mai putin de doua saptamani recidivam, ca urmare a unui scurt articol din ZF redat mai jos:

Iata ca numai stocurile reduse ale comerciantilor limiteaza dorintele nemarginite ale clientilor, desi 24 de cutii de cafea suna a business. Sau poate totusi omul e nedormit.

Poza zilei: un hipermarket limitează vânzarea de cafea„Să se dea câte un pachet să ajungă la toată lumea!” Vă sună cunoscut? Un hipermarket din Capitală limitează vânzarea de pachete de cafea la 24 de bucăţi pentru fiecare client. Astfel de „limitări” s-au mai întâlnit până acum în „lumea capitalistă” dar numai când venea vorba de bunuri mai scumpe precum automobile sau chiar gadgeturi sau electronice. De obicei limitarea vânzării de alimente, sau chiar cafea se întâlnea în România numai înainte de 1989, când fiecare avea raţia lunară de ulei sau zahăr.

Anunțuri

Despre Ovidiu

Un (in)formator de opinie https://consumatinromania.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Societate de consum și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Dati cate unul s-ajunga la toata lumea revine

  1. Alin zice:

    daca intri si cumperi de cateva ori, nu se poate fenta sistemul? sau iti da cartela?

Spune-ti părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s