Paștele după Cora


Conform managerului Cora intr-un articol pentru ZF „în fiecare an când Paştele pică mai devreme e un lucru bun pentru vânzări”.

Pastele ortdox in 90% din cazuri pica in aprilie (cel catolic de obicei precedandu-l cu o saptamana, ca si in acest an). De ce o fi un lucru bun pentru vanzari numai daca Pastele pica devreme – adica la inceputul lunii, iar mai putin bun daca pica la sfarsitul lunii? Articolul nu explica si nici macar domnul oracol de la Cora. Cora, intre noi fie vorba este cel mai mic retailer de tip hipermarket din Romania cu numai 8 magazine functionale (cu ceva intentii de extindere, dar si cu zvonuri ca ar vrea sa vanda – gurile rele de prin presa, evident 😉 ).

Indiferent cand pica, Pastele e bun oricum pentru vanzari, caci s-a transformat din cea mai mare sarbatoare crestina in a doua cea mai mare sarbatoare a retailului  (dupa Craciun). Poate vom vorbi intr-un post separat despre asta in zilele urmatoare.

Nu ma mir ca tanarul domn Philippe Lejeune (asa se numeste directorul retelei Cora in Romania), fin cunoscator al sufletului romanesc slabit de post (sau doar de pofte) se hazardeaza la pronosticuri de crestere a vanzarilor in aceasta perioada: odata e Pastele pe an, cu vremea pentru miel, cozonac, drob si celelalte. Daca noi ne dedulcim, cine e el sa ne opreasca? Ba din contra!

Anunțuri

Despre Ovidiu

Un (in)formator de opinie https://consumatinromania.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Retail, Societate de consum și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune-ti părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s