O revista cu nume de magazin


Dupa nebunia presei scrise din ultimii 10 ani cu publicitate agresiva pentru tabloide ieftine am vazut recent pe cineva citind …. Revista Magazin. Am recunoscut-o mai intai dupa sigla, apoi dupa un seach in memoria personala foarte indepartata am realizat despre ce e vorba.

In primul moment am fost placut surprins ca mai exista. Nu s-a schimbat foarte mult de acum 20 de ani cand o mai citeam (sau era inainte de ’89?). Aceeasi
revista serioasa de cultura si stiinta – si ceva paranormal, cum am vazut acum.

In faza urmatoare am dat un search pe net si … deloc surprinzator am gasit RevistaMagazin.ro. Site-ul ingrijit, curat, actualizat si destul de vizitat pentru o revista de acest gen. Au si RSS feed pentru cei interesati.
Nu pare sa fi cazut in mana nici unui mare trust media, care sa o impaneze cu publicitate (si sa-i schimbe politica editoriala – desi ar fi greu la o revista cu profilul ei).

Iata ca se poate! O revista mica de stiinta, de traditie, care supravietuieste in piata media atat online cat si ca print, cand altii mai „bazati” au tras de mult obloanele. Un brand romanesc, un produs consumat exclusiv in Romania, cum ne-am obisnuit uneori sa intalnim pe acest blog.

Despre Ovidiu

Un (in)formator de opinie https://consumatinromania.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Brand Romanesc, Consumat exclusiv in Romania și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O revista cu nume de magazin

  1. marius cozma zice:

    singurul ziar care se poate citi

Spune-ti părerea

